بزرگترین دروغ دکترهای رژیم ایران
نوشته شده توسط : زپو

 بزرگترین دروغ دکترهای رژیم ایران


دکترهای تغذیه نکاتی را برای رسیدن به تناسب اندام می دادنند ولی هرگز نمی خواهند مراجعان این نکات را بفهمند. چون ضرر  مالی برایشان دارد.  بنابراین همان نکات قدیمی و از رده خارج را به شما یاد می‌دهند.راز این است: اگر وزن اضافه‌ای را با خود حمل می‌کنید، دلیل این است که بدنتان از لحاظ هورمونی به آن مقدار چربی نیاز دارد.  و اگر بخواهید از شر چربیهای اضافه خلاص شوید، راهش این است خوراکی هایی را انتخاب کنید که سلامت هورمونی بخش سوخت و ساز بدنتان را بازگرداند.
چاق‌ها مثل فقیران میلیاردر هستندفردی که ۳۰ کیلو اضافه وزن دارد، ۲۴۰۰۰۰ کالری انرژی ذخیره شده دارد. اما وقتی چند ساعت غذا به او نرسد بدنش انرژی کم می‌آورد و به شدت گرسنه می‌شود. و بدنش با ترشح هورمونهای گرسنگی او را مجبور می کند تا غذا بخورد.
کسی که ۳۰ کیلو اضافه وزن دارد ولی مدام گرسنه می‌شود و سعی می‌کند انرژی را از خوردن تامین کند، به دید من مثل فردی است که میلیاردها پول در حساب بانکی خود پس انداز کرده، اما چون رمز دسترسی به حساب اش را ندارد، مجبور است هر روز سخت کار کند تا پول لازم برای سر کردن آن روز را به دست آورد.
افراد چاق هزاران کالری انرژی ذخیره شده دارندولی بدنشان برای چند صد کالری گدایی می‌کند و بی‌تاب می‌شود.
کافی است رمز حساب «بانک چربی‌های» خود را داشته باشید تا بدون زحمت لاغر شوید.در کتاب «پایان افسانه کالری‌ها» یاد خواهید گرفت، که چرا با وجود ذخایر فراوان انرژی، بدنتان گرسنه می‌شود و با ترشح هورمون گرسنگی شما را مجبور به خوردن می‌کند.

خرید و دانلود  بزرگترین دروغ دکترهای رژیم ایران






:: برچسب‌ها: بزرگترین , دروغ , دکترهای , رژیم ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: